Rss Feed
  1. Quantic love

    dimecres, 2 de desembre de 2015

    Autor/a Sonia Fernández Vidal
    Tema L'experiència d'una noia en la seva feina d'estiu al CERN
    Argument La Laila va a guanyar-se un sou al CERN, el centre d'investigació més avançat del món, a Suïssa. Un cop allà, es troba envoltada de estudiants superdotats i es proposa que, a part de treballar a un dels dos bars, intentar també aprendre sobre el que s'estudia allà. Entre una cosa i una altra, no pot evitar enamorar a més d'un noi del CERN... Més tard, es trobarà entre un decisió força important sobre l'amor

    Opinió personal Vaig agafar el llibre de la biblioteca per que n'havia sentit a parlar, i molt bé. Quan vaig obrir, ho vaig fer tan sols per llegir la primera pàgina a veure com pintava el llibre. Tot i que havia de fer deures, vaig acabar estirada al sofà fins que em van haver de parar. És a dir, aquest llibre et sedueix com un plàtan a un mico! Ja més cap al final del llibre, jo pensava "hauria de triar això ja que tal... però no perquè això també encara que es diferent..." De manera que em vaig menjar molt el coco pensant en això, i quan la Laila es va decidir finalment em vaig quedar , ja que no podia opinar!
    És un llibre que val molt la pena per passar una bona, bonissima estona ja que té de tot
    Sobre l'autor/a Sonia Fernández-Vidal va nèixer a Barcelona el 8 de març de 1978, i actualment és una científica i escriptora catalana.
    És doctora en Òptica i Informació Quàntica per a la Universitat Autònoma de Barcelona i va colaborar amb el CERN al 2003. També ha col·laborat amb la divisió teòrica de Los Àlamos National Lab LANL (és un projecte sobre la decoherència i la informació quàntica). Ha colaborat en moltíssims més projectes i ha escrit també molts de llibres, uns quants relacionats amb la quantica perfectes d'entendre per a gent o entesa en aquests temes.
    Reaccions: 
    |
    | |


  2. 0 opinions:

    Publica un comentari a l'entrada