Rss Feed
  1. El bosque de los árboles muertos

    dilluns, 1 de febrer de 2016

    Autor/a: Ana Alcolea
    Tema: Els misteris relacionats amb la noia del quadre
    Argument: La Beatriz va a  Escocia a passar les vacances amb una familia anglesa, amiga dels seus pares, per millorar el seu anglès, en contra seva. El que aparent en que seran unes males vacances, acaben investigant com és que la noia del quadre es comunica amb ells quan ella i la seva família d' acollida es translladen a passar l' estiu a un castell allunyat de la societat en mig del mar.
    Opinió personal: Aquest llibre m'ha fascinat. Tot i que al principi, potser no m'acabava de convèncer, un cop passades les deu pàgines, vaig canviar d' opinió. L'Ana Alcolea, et fa entrar plenament en l'història, i, per tant, comparteixes sentiments amb tots els personatges.

    Mentre avançava l' història, cada cop m'agradava més,  fins que ha acabat entrant a la meva llista de llibres preferits.
    Sobre l' autora: Ana Alcolea Serrano, va nèixer a Zaragoza l'any1962. Està llicenciada en Filología Hispánica i diplomada en Filología Inglesa. Des del 1986, és professora de secundaria.
    Ha viscut a Teruel, Cantabria  Alcalá de Henares.
    Passa llargues temporades a Noruega degut a la nacionalitat del seu marit. Li agrada molt viatjar i sempre ho fa amb un cuadern per prendre notes i apunts que després incorpora als seus llibres.
    Altres dels seus llibre són: Donde aprenden a volar las gaviotas, El retrato de Carlota, El medallón perdido y Cuentos de la abuela Amelia


    Reaccions: 
    |
    | |


  2. 0 opinions:

    Publica un comentari a l'entrada